Annuleringsvoorwaarden
Annuleringsvoorwaarden Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, dat is mogelijk. Indien u niet tevreden bent met de door u bestelde artikelen, heeft u de mogelijkheid deze binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren. In dit geval moet de bestelling aan de volgende voorwaarden voldoen:
De bestelling bevat nog steeds alle relevante onderdelen en componenten en de verpakking komt overeen met de staat waarin het product is aangekomen. Het is duidelijk dat er normaal met het product is omgegaan; Breuk als gevolg van onjuiste behandeling is uitgesloten. Producten waarbij hygiëne een probleem is, zijn vóór het retourproces grondig gereinigd. Een defect aan het product werd direct na ontvangst ontdekt. Wij zijn gerechtigd verzendkosten bij de klant in rekening te brengen. Een retour wordt binnen 7 werkdagen verwerkt en indien aan de voorwaarden is voldaan wordt de retour binnen deze termijn officieel bevestigd. Wij behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen door misbruik zijn beschadigd.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als uw bestelling aan bovenstaande voorwaarden voldoet, moet u het volgende doen om het retourproces te starten:
Stuur een e-mail naar: support@eleonora-mode.com Zorg ervoor dat de e-mail de volgende gegevens bevat: Bestelnummer Reden van de retouraanvraag Foto van het product in geval van breuk Voor- en achternaam van de klant Adres van de klant die wij hebben ingesteld We nemen dan contact met u op en geef u het retouradres door. Stuur de retour nooit naar de afzender, wij zullen u het juiste adres doorgeven zodra u contact met ons opneemt. De klant draagt de verzendkosten voor het retourneren van het product.
Herroepingsrecht
Consumenten hebben een herroepingsrecht overeenkomstig de volgende bepalingen indien zij als natuurlijk persoon een rechtstransactie afsluiten voor doeleinden die niet overwegend kunnen worden toegeschreven aan hun commerciële of zelfstandige beroepsactiviteit:
A. Annuleringsvoorwaarden
Herroepingsrecht U heeft het recht om binnen 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn bedraagt 14 dagen vanaf de dag waarop u of een door u genoemde derde, die niet de vervoerder is, de laatste goederen in bezit heeft genomen. Omdat wij met een volledig geautomatiseerd systeem werken, worden bestellingen direct na ontvangst verwerkt. Daarom kunnen we het verzendproces niet onderbreken totdat de levering heeft plaatsgevonden, dus een terugbetaling is alleen mogelijk na ontvangst van de goederen.
Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (Trelucci) door middel van een duidelijke verklaring (bijvoorbeeld per e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. De annulering is voltooid zodra wij de goederen hebben ontvangen. De koper draagt de kosten voor het retourneren van de goederen.
Goederen in levering Omdat onze goederen vanuit Azië worden verzonden, kunnen langere levertijden optreden, waar wij geen invloed op hebben. Indien de goederen al naar u onderweg zijn, is annuleren niet mogelijk. Wacht tot u de goederen heeft ontvangen en stuur ze vervolgens naar ons terug. Uiteraard kunt u ons vooraf op de hoogte stellen van uw annulering. Om een zo snel mogelijke retourzending te garanderen, vragen wij u ons een verzendbevestiging te sturen.
Gevolgen van de herroeping Als u deze overeenkomst herroept, vergoeden wij u alle betalingen die wij van u hebben ontvangen, met uitzondering van de bezorgkosten (exclusief extra kosten die ontstaan doordat u voor een andere wijze van bezorging heeft gekozen dan de goedkoopste aangeboden standaardlevering door ons gekozen), onmiddellijk en uiterlijk veertien dagen vanaf de dag waarop wij de kennisgeving van uw herroeping van dit contract en de ontvangst van de goederen hebben ontvangen. Voor deze terugbetaling gebruiken wij hetzelfde betaalmiddel dat u bij de oorspronkelijke transactie heeft gebruikt, tenzij uitdrukkelijk iets anders met u is overeengekomen; in geen geval worden u voor deze terugbetaling kosten in rekening gebracht.
Alle retourzendingen moeten op kosten van de klant naar ons centrale magazijn in Azië worden gestuurd.